Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ακολουθώντας την σχετική συνήθεια των προεκλογικών αναγκών – περιστάσεων παραθέτω πιο κάτω, μερικά από τα στοιχεία της κοινωνικής παρουσίας μου (κοινώς Βιογραφικό).

Στοιχεία ταυτότητας
Όνομα …………………………… ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Επώνυμο ………………………. ΚΑΠΟΥΡΝΙΩΤΗΣ
Ον. Πατέρα……………………. ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ον. Μητέρας ………………… ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Τόπος γεννήσεως ………… Βόλος /ΕΛΛΑΔΑ
Ημερομηνία γεννήσεως.. 17/7/1945   

Επάγγελμα & Ιδιότητα:…ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ (ελεύθερος επαγγελματίας)                                                     Μέλος του ΤΕΕ κωδ. 26453

Έναρξη επαγγελματικής απασχόλησης:… 1975

Χόμπι: …………… Ταξίδια. 
                          Εφευρέσεις –Καινοτομίες –Ρηξικέλευθες ιδέες

Μούρλα:………..  Αρθρογραφήματα στην «ΘΕΣΣΑΛΙΑ»

Οικογενειακή κατάσταση: …Είμαι παντρεμένος από το 1977 με την Μαρία Ανδρέου, Αρχιτέκτονα, με την οποία έχω φέρει στην ζωή, με όλες τις συνέπειες, δύο παιδιά, την Λύδια, χορεύτρια-καθηγήτρια χορού και τον Γιώργο, Αρχιτέκτονα, για τα οποία είμαι/στε περήφανος/νοι και τα οποία θεωρώ/ούμε ότι είναι τα καλύτερα Αρχιτεκτονήματά μας!......

Πληροφορίες: ….για την ποιότητα του έργου μου και το ποιόν της παρουσίας μου, σαν Αρχιτέκτονας και πολίτης γενικά, όσοι δεν με γνωρίζετε, μπορείτε να πάρετε από το ΤΕΕ Βόλου/Μαγνησίας και τους λοιπούς τοπικούς παράγοντες.  Ο ίδιος προσωπικά αποφεύγω να αναφερθώ σχετικά, παραπέμποντας στις εντυπώσεις που απορρέουν από την παρουσία των έργων και την δική μου συμπεριφορά γενικά. 

Θα αναφερθώ σε κάποιους σταθμούς της καριέρας μου και μόνο.
  • Σπούδασα Αρχιτεκτονική στην Ιταλία  (Βενετία 1969-1975).
  • Στην συνέχεια σαν μέλος μια ομάδας Αρχιτεκτόνων, συμμετείχα στην μελέτη και τον σχεδιασμό προκατασκευασμένων Σχολικών κτιρίων με προορισμό πόλεις της Σαουδικής Αραβίας.
  • Σταθμό στην καριέρα μου αποτέλεσε η μετάβασή το 1976, στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας, το Ριαντ, όπου σαν Αρχιτέκτονας παρακολούθησα επιβλέποντας για μεγάλο χρονικό διάστημα τις εργασίες κατασκευής των συγκεκριμένων Σχολείων που ανέφερα.
  • Αμέσως μετά, το καλοκαίρι του 1977 βρισκόμουνα στην Κω όπου επέβλεπα μαζί με την σύντροφό μου, τις εργασίες αποπεράτωσης του Ξενοδοχειακού συγκροτήματος ¨Καράβια¨ ιδιοκτησίας Φανουράκη.
  • Από το 1978 εγκαταστάθηκα στον Βόλο (γενέτειρα μου) όπου μέχρι σήμερα λειτουργώ σαν ανεξάρτητος Αρχιτέκτονας ελεύθερος επαγγελματίας.
  • Το διάστημα 1984-90 επιχείρησα κάτι πρωτοποριακό για την εποχή, δημιούργησα τον πολυχώρο διασκέδασης «ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ», αφήνω όσους το γνώρισαν να τον κρίνουν και να με κρίνουν.
 Πιο πάνω γράφω «λειτουργώ!!......» γιατί νομίζω πως ο πραγματικός Αρχιτέκτονας εκτός από δημιουργός, είναι ταυτόχρονα και λειτουργός πολιτισμού, όπως ο γιατρός για την υγεία, ο εκπαιδευτικός για την παιδία, κλπ.   

Με το πνεύμα και το σκεπτικό αυτό, ασχολήθηκα μέχρι και σήμερα με τον σχεδιασμό κάθε είδους κατοικίας, τουριστικών καταλυμάτων, βιομηχανικών κτιρίων, αναστυλώσεις παραδοσιακών (βλέπε Πήλιο) αλλά και μιας πρότυπης ιατρικής μονάδας τεχνητού νεφρού στον Βόλο.Έχω επίσης ασχοληθεί με κάποιες εφευρέσεις για τις οποίες έχω και τα αντίστοιχα διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Ταυτόχρονα προσπάθησα και προσπαθώ όπως πιστεύω και αρκετοί άλλοι να βρω τρόπους αναβάθμισης της ποιότητας και της αισθητικής του χώρου που ζω αυτόν που όλοι μας ονομάζουμε περιβάλλον. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου